Poskytujeme pevnou linku s pomocí technologie VoIP a výhodné mobilní volání MOBIL21
MOBIL21 TARIF 49 | MOBIL21 TARIF 99 | MOBIL21 TARIF 199 | MOBIL21 TARIF 299 | MOBIL21 TARIF 349 | MOBIL21 FLAT (volitelné rozšíření k tarifům) |
||
Paušální měsíční poplatek | 49 Kč | 99 Kč | 199 Kč | 299 Kč | 349 Kč | 129 Kč | |
Volné minuty | 20 | 100 | 200 | 150 | 160 | 3000 do vlastní sítě a pevných sítí |
|
Volné SMS | 0 | 0 | 20 | 30 | 40 | ||
Volné MB | 0 | 0 | 0 | 1 GB |
2 GB |
||
SMS | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | ||
MOBIL21 (vlastní mobilní síť) | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | ||
Ostatní mobilní sítě | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | ||
Pevné linky | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | 1,49 Kč | ||
vydání SIM karty | 109 Kč | ||||||
aktivace nového čísla | 350 Kč * | ||||||
* pro čísla formátu 772 72x xxx zdarma ! |
- podrobnější informace viz kompletní ceník v sekci ke stažení
- volné minuty a SMS se převádějí do následujícího zúčtovacího období
- uvedené ceny jsou včetně DPH
datové mobilní služby – MOBIL21
inzerovaná (=maximální) rychlost stahování a nahrávání | cena | |
---|---|---|
Datový balíček 150 MB | 5 Mb/s | 59 Kč/měsíc |
Datový balíček 300 MB | 10 Mb/s | 69 Kč/měsíc |
Datový balíček 600 MB | 10 Mb/s | 99 Kč/měsíc |
Datový balíček 1 GB | 20 Mb/s | 119 Kč/měsíc |
Datový balíček 1,5 GB | 20 Mb/s | 149 Kč/měsíc |
Datový balíček 2 GB | 20 Mb/s | 179 Kč/měsíc |
Datový balíček 3 GB | 20 Mb/s | 219 Kč/měsíc |
Datový balíček 6 GB | 20 Mb/s | 299 Kč/měsíc |
Datový balíček 10 GB | 20 Mb/s | 379 Kč/měsíc |
- uvedené ceny jsou včetně DPH
- po vyčerpání FUP datové připojení přeruší
Proč změnit svého poskytovatele mobilních služeb?
- Nízký paušál a po jeho vyčerpání levné a výhodné volání z mobilu za 1,49 Kč/min do všech sítí
- Lepší kontrola nad vyúčtováním
- Mobil, pevná linka, internet i televize pod jednou střechou
Pevná linka
Výhody naší pevné linky eHAMnet oproti ostatním:
- Neplatíte paušál za provoz linky
- Nevybíráte z nepřehledných tarifů
- Nehrozí žádné dodatečné náklady
- Neuzavíráte dlouhotrvající smlouvu se závazkem
- Voláte výhodně do zahraničí
- Máte naprostou volnost
Naše pevná linka nabízí
- Online výpis hovorů a vyúčtování zdarma
- Možnost službu kdykoliv ukončit
- Vždy voláte jen do výše svého kreditu
- Pokud nechcete nevoláte, ale stále můžete hovory přijímat
eHAMnet VoIP | |
Paušální měsíční poplatek | 10 Kč |
Volné minuty | 10 |
SMS | 1,49 Kč |
MOBIL21 (vlastní mobilní síť) |
1,50 Kč |
Ostatní mobilní sítě | 1,98 Kč |
eHAMnet VoIP + parnerské sítě VoIP | zdarma |
Pevné linky špička | 0,97 Kč |
Pevné linky mimo špičku | 0,47 Kč |
- uvedené ceny jsou včetně DPH
Nejčastější dotazy našich klientů k službě Pevná linka
Jaká čísla jsou přidělována v rámci služby?
Jedná se o geografická čísla, která jsou principiálně vázána na lokalitu umístění účastníka (telefonní obvod), proto je při registraci důsledně vyžadováno zadání přesné adresy umístění, podle které Vám bude přiděleno správné telefonní číslo. Umíme také přidělovat i tzv. nomadická čísla, která nejsou vázána na konkrétní kraj v ČR.
Co když dojde ke změně bydliště? Je možné si své číslo ponechat?
Ano, pokud se bude jednat o přenos čísla v rámci jednoho telefonního obvodu, lze změnu provést na stránce změna údajů. Zde bude znovu ověřováno, zda vaše číslo patří do stejného telefonního obvodu dle nově zadané adresy.
Je možné přenést (portovat) své telefonní číslo a využít jej pro službu eHAMnet VoIP?
Samozřejmě, ovšem takové číslo je možné převést pouze v rámci jednoho telefonního obvodu. Pokud o tuto službu budete mít zájem, prosím kontaktujte nás a vysvětlíme Vám další postup.
Je možné využít službu pro volaní na tísňové linky 112, 150, 155, 156 a 158 ?
Ano, podle platného zákona je povinností operátora zajišťovat správné směrování hovorů na nejbližší centrálu tísňových volaní.
Co se stane v případě, že zákazník přestane službu používat?
Pokud v délce jednoho roku není učiněn ani jeden příchozí nebo odchozí hovor, dojde automaticky k deaktivaci účtu a uvolnění čísla. Zůstatkový kredit u takového účtu se nevrací.
Lze nějak zrušit telefonní účet?
Po roce nepoužívání VoIP služby je účet zrušen automaticky. Na žádost můžeme službu zrušit i dříve.
Lze převést mé stávající pevné telefonní číslo prostřednictvím služby přenositelnost čísla?
Ano, Vaše současné pevné telefonní číslo můžete převést a naši službu používat právě s tímto číslem. Podrobnosti o portaci čísla Vám na vyžádání sdělíme nebo je naleznete v dokumentu podmínky přenositelnosti.